Google Market Finder Danışmanlığı Nedir?
Google Market Finder (GMF), Google tarafından sunulan ücretsiz bir e-ticaret analiz aracıdır. Bu çevrim içi araç, işletmelerin uluslararası pazarlara daha etkili bir şekilde genişlemesine yardımcı olur. Google Market Finder, kullanıcılarına şu üç kategoride hizmet verir:
- Özelleştirilmiş pazar bilgileri sağlama
- Operasyon oluşturma
- Pazarlama
Google Market Finder Danışmanlığı ise markaların GMF’yi daha etkili kullanabilmeleri için uzman analistler ve teknoloji uzmanlarının desteğiyle sunulan bir profesyonel rehberlik hizmetidir. Digital Exporter gibi profesyonel ajanslardan GMF Danışmanlığı alarak markanız için en uygun uluslararası pazarı ürün veya hizmet başına aylık Google aramalarının ortalama sayısı, reklamverenlerin anahtar kelimeler için ödediği tıklama başına maliyet ve yıllık GSYH büyümesi gibi verilere dayanarak tespit edebilirsiniz. Aynı zamanda, GMF önerileriyle elde ettiğiniz içgörüleri pazarlama stratejilerinize çok daha verimli şekilde entegre edebilirsiniz.
Neden Google Market Finder Danışmanlığına İhtiyacım Var?
Goole Market Finder, Google tarafından sunulan ücretsiz bir araçtır. Google, dünyanın en büyük arama motoru olarak çok fazla sayıda, detaylı ve güncel e-ihracat verilerine sahiptir. Google Market Finder, markanızın bu verilerden yararlanarak uluslararası pazarlara açılmasına yardımcı olur. Google Market Finder kullanan markalar aşağıdaki avantajlardan yararlanabilir:
- Güncel, gerçekçi ve faydalı verilere dayanarak pazarlama analizleri ve araştırmaları yapmak.
- Belirli bir yabancı pazara girmeden ya da girdikten sonra anlık verilerle sektörel içgörüler elde etmek.
- Web hizmetinizi, ürününüzü ya da uygulamanızı yerelleştirmeniz için gereken bilgileri ve araçları elde etmek.
- Tutarlı veriler ve öneriler ile e-ihracat stratejinizde sürekli iyileştirmelere gitmek.
- Tutarlı veriler ve analizler sayesinde bütçenizi daha efektik ve doğal olarak daha kârlı harcamalara yönlendirmek.
Google Market Finder Danışmanlığı Neleri Kapsar?
Google Market Finder, e-ihracat firmalara için hedeflerine, bütçelerine ve genel iş planlarına uygun uluslararası pazarlar önerir. Digital Exporter Google Market Finder Danışmanlığı sayesinde, aşağıdaki aşamaları ve özellikleri uzman desteğiyle hayata geçirerek daha etkili bir uluslararası e-ticaret planlaması yapabilirsiniz:
- Pazar Analizi ve Keşfi
- Rakip Analizi
- Lokalizasyon Danışmanlığı
- Ödeme Planı Optimizasyonu
- Müşteri Hizmetleri Geliştirme
- İşe Alım Danışmanlığı
- Lojistik Optimizasyonu
- Yasal Uyumluluk
- Dijital Pazarlama Danışmanlığı
Google Market Finder ile Uluslararası Pazarları Keşfedin
Google Market Finder (GMF), uluslararası pazarlara açılmayı planlayan işletmeler için çok önemli, pratik ve avantajlı bir araçtır. Bu ücretsiz araç, çevrim içi bir danışmanlık hizmeti olarak da düşünülebilir. Google Market Finder, doğru ve etkili şekilde kullanıldığında markanız için en kârlı e-ihracat pazarını bulmanıza ve kârlılığınızı artırmak üzere operasyonlarınızı optimize etmenize yardımcı olur. Bu yenilikçi araç, dijital pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde de son derece faydalıdır.
Siz de Digital Exporter’ın desteğiyle Google Market Finder aracını en faydalı şekilde kullanabilir, e-ihracat alanında markanızı güçlendirebilirsiniz.
Digital Exporter Ne Sunar?
Digital Exporter, uzman kadrosu e yenilikçi dijital çözümleriyle, Google Market Finder ve e-ihracat danışmanlığı hizmetler sunar. Bu kapsamda Digital Exporter ile birçok araçtan ve yöntemden en etkili şekilde yararlanabilirsiniz.
Hedef pazarları tanıyın
Digital Exporter’ın uzman desteğiyle Google Market Finder gibi araçları en verimli şekilde kullanın; e-ihracat işletmeniz için uygun uluslararası pazarları keşfedin.
Bütçenizi verimli kullanın
Bütçeniz ne kadar olursa olsun onu verimli kullanmak, kârlılığınızı artırmanıza yardımcı olur. Digital Exporter, maliyetlerinizi ve bütçenizi optimize etmenizi sağlar.
Hizmetlerinizi yerelleştirin
E-ihracat sektörünün en önemli ayaklarından biri lokalizasyon yani yerelleştirmedir. Digital Exporter’ın uzman desteğiyle hedeflediğiniz pazara yönelik, yerelleştirilmiş hizmetler geliştirin.