Call Tracking (Çağrı İzleme) Nedir?
Call tracking (çağrı izleme), markanın duyurduğu telefon numarasına müşterilerden gelen çağrıların takip edilmesi ve incelenmesi süreçlerini ifade eder. Günümüzde neredeyse tüm markalar call tracking danışmanlığı alarak ya da çağrı departmanları kurarak müşterilerin telefon aramalarını düzenli olarak analiz etmektedir. Digital Exporter, Call Tracking Danışmanlığı hizmeti sunarak markanızın daha etkili, müşterilerinizin geri bildirimlerine göre şekillenen, sonuç odaklı iş planları ve pazarlama stratejileri geliştirmesine yardımcı olur.
Neden Call Tracking Danışmanlığı Almalıyım?
Call tracking, düzenli yapıldığı zaman markaların pazarlama stratejileri için önemli içgörüler sağlayabilir. Ancak düzenli call tracking ciddi bir mesai ister. Bunun yanı sıra, call tracking ile elde edilen verilerin objektif bir şekilde analiz edilmesi de gerekir. Call tracking danışmanlığı, bütün bu sürece uzman yönetimi katarak markalara aşağıdaki avantajları sunar:
- Yenilikçi çağrı izleme teknolojilerini markanın telefonla iletişim ve müşteri hizmetleri sistemine entegre etmek.
- Müşterilerin telefon aramalarından çağrı süresi ve aramanın yapıldığı konum gibi verileri toplamak ve analiz etmek.
- Telefon aramalarının içeriğini düzenli olarak analiz ederek müşterilerin motivasyonlarını, eğilimlerini, yorumlarını ve eleştirilerini raporlamak.
- Düzenli ve doğru veri analizleri ile müşterilere dair gerçekçi içgörüler elde etmek.
- Müşteri geri bildirimleri çerçevesinde pazarlama stratejilerinin iyileştirilmesine katkıda bulunmak.
Call Tracking Danışmanlığı Neleri Kapsar?
Call tracking, birden fazla tekniğin ve aracın birlikte kullanılmasıyla yürütülen bir süreçtir. Digital Exporter Call Tracking Danışmanlığı ile aşağıda sıraladığımız tüm bu bileşenleri ve aşamaları uzman desteğiyle, profesyonelce hayata geçirebilirsiniz:
- Benzersiz Telefon Numaraları: Reklam kampanyalarına ve markanın çevrim içi sayfalarına markaya özgü telefon numaraları atamak.
- Çağrı Kaydı: Müşterilerden gelen telefon çağrılarının daha sonra analiz edilmek üzere kaydedilmesi ve saklanması.
- Çağrı Analizi: Müşterilerin telefon aramalarının çağrı süresi, arayanın özellikleri, arama nedeni, arama içeriği ve benzeri veriler ışığında analiz edilerek hedef kitleye dair içgörüler oluşturulması.
- Anahtar Kelime Araması: Telefon araması kayıtlarında belirli anahtar kelimelerin aranması.
- Performans Analizi: Telefon aramalarının, müşterilerin dönüşüm oranlarına etkisini ölçmek üzere çağrı merkezi performansının analiz edilmesi.
Call Tracking ile Müşterilerinizle Birebir Temas Edin
Call tracking, müşterilerinizle kurduğunuz birebir bir temas biçimi olan telefon çağrılarını değerlendirerek değerli içgörüler elde etmenizi sağlar. Digital Exporter, Call Tracking Danışmanlığı kapsamında uzman kadrosu ve çağrı izleme araçlarıyla markanız için kusursuz bir call tracking sistemi kurar. Bu sistemi en etkili şekilde kullanabileceğiniz araçları sisteminize entegre eder. Siz de Digital Exporter Call Tracking Danışmanlığı sayesinde müşterilerinizin geri bildirimlerini faydalı içgörülere dönüştürebilirsiniz!
Digital Exporter Size Neler Sunar?
Digital Exporter, Call Tracking Danışmanlığı sunarak müşterilerinizin çağrılarından faydalı bilgiler elde etmenize yardımcı olur. Call Tracking Danışmanlığı kapsamında çağrı analizi ve performans analizi gibi hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
Müşteri çağrılarını inceleyin
Müşterilerinizin telefon aramaları, markanızın pazarlama stratejilerini güçlendirecek çok değerli bilgiler içerebilir. Bu bilgiler, aramanın içeriğinde (müşteri şikayeti, yorumu vb.) olabileceği gibi çağrı süresi ve aramanın yapıldığı konum gibi verilerden de elde edilebilir. Digital Exporter, markanızın çağrı merkezine yapılan aramaları düzenli olarak analiz eder ve size, pazarlama stratejilerinizi iyileştirmenize yönelik değerli içgörüler sağlar.
Performansınızı takip edin
En iyi çağrı merkezleri bile zaman zaman geliştirmelere ihtiyaç duyabilir. Digital Exporter, call tracking danışmanlığı kapsamında çağrı merkezinizin performansını düzenli olarak inceler. Böylece, daha etkili bir call tracking stratejisi geliştirmeniz için size öneriler sunar.